Dziś jest 31 marca 2020 r.
6521. dzień niepodległości Księstwa Sarmacji
3448. dzień panowania JKM Piotra II Grzegorza
3148. dzień kadencji Sejmu (XXXIII kadencja)
Sztuka Uliczna

Mały rebusik!

Korona nie ponosi odpowiedzialności za treść materiałów opublikowanych przez twórców Sztuki Ulicznej. Opublikuj grafikę. Dekret o Sztuce Ulicznej.

15 marca 2009 r., 10:29 — SzU: Piotr bar. von Thorn-Cetnarovich



Mały rebusik!



Udostępnij

Informacje o artykule

Artykuł oceniło 0 czytelników. Średnia nota: 0
Artykuł czytano 441 razy.

Wynagrodź twórcę

Wpłaciło różnych osób: 0.
Wpłacono łącznie: lt.

- Twoje konto bankowe
- Hasło do konta

Komentarze

2009-03-15 10:32 - autor: Piotr bar. von Thorn-Cetnarovich
Nagrodę główną: kopsa w dupsę mogą wygrać tylko i wyłącznie członkowie Rządu Jego Książęcej Mości! Wytężcie szare komórki!

I nie podpowiadać, nie podpowiadać!

2009-03-15 11:31 - autor: Wojciech Hergemon
(OCENZUROWANO) — Karolina von Lichtenstein-Sobieszek
15-03-2009, 14:33:15

2009-03-15 12:10 - autor: Piotr bar. von Thorn-Cetnarovich
Juhu! Wygrałem zakład, iż Kaxiu powyzywa nas od 10 latków i każe przenieść się w świat ogame! Już lecimy!

Najwyraźniej brakuje argumentów?

2009-03-15 12:18 - autor: Piotr bar. von Thorn-Cetnarovich
Z bólem stwierdzam, iż Arcyksiąże Kaczmarczyk nie zdał testu na inteligencję. Szkoda, że jako Minister Dziedzictwa Narodowego nie potrafi docenić rozwoju SzU, a imponuje brakiem kultury.

Zaiste, przepraszam. Od teraz OPD będzie stosowała wobec Ministra politykę miłości.

2009-03-15 12:25 - autor: Wojciech Hergemon
Po prostu nieziemsko mnie wpienia zapoczątkowany przez was proces jarosławienia polityki w KS. Najpierw spartaczyć wszystko dokumentnie, a potem krytykować tych co to naprawiają. I nie mam pojęcia jaki to mam podać argument skoro to, że wasz rząd nic nie zrobił (a ja w połowie marca musze zajmować się sprawami, które powinny być gotowe na 28 lutego) nie jest przekonywujący.

2009-03-15 12:48 - autor: Piotr bar. von Thorn-Cetnarovich
To wracaj Kaxiu, wracaj do roboty, bo się do końca kadencji nie wyrobisz! I mówię to jak najbardziej serio!

2009-03-15 14:50 - autor: Karolina bar. von Lichtenstein-Sobieszek
Szanowny Pan Wojciech Hergemon, na podstawie art. 3 ust. 3 pkt 3 Dekretu Księcia Sarmacji z mocą ustawy nr 479 o ochronie porządku publicznego z dnia 2 maja 2008 roku oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych nr 4/2008 o wysokości mandatów karnych z dnia 2 czerwca 2008 roku, w związku z art. 8 ust. 1 wymienionego dekretu, nakładam na Pana MANDAT KARNY w wysokości 5000 lt (słownie: pięć tysięcy libertów) za użycie w dniu 15.03.2009 o godzinie 11:31 przez Pana wyrazu wulgarnego w miejscu publicznym Księstwa Sarmacji.

Informuję, iż na podst. art. 9 Dekretu Księcia z mocą ustawy o
ochronie porządku publicznego, ma Pan prawo do złożenia wniosku o
uchylenie mandatu karnego do sądu.

Dekret Księcia z mocą ustawy o ochronie porządku publicznego:
http://prawo.sarmacja.org/akt,2615.html
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych o wysokości mandatów
karnych: http://prawo.sarmacja.org/akt,2705.html

2009-03-15 14:58 - autor: Wojciech Hergemon
Dupa jest wulgaryzmem, a dupsa już nie mimo że wiadomo o co chodzi? Czyli jak napisze, że ktoś jest hcujem to jestem bezkarny, a jak napisze że penisem to dostane mandat?

Informuję, że zgodnie z Artykułem 8 pkt. 3 dekretu na który się powołałaś nie przyjmuje mandatu, który mi bezprawnie już wlepiłaś, więc niezwłocznie zawiadomie prokuratorę w tej kwesti.

2009-03-15 15:10 - autor: Patryk Maria kaw. Szac
Fail xD

I to całkiem epic. Po raz kolejny chyba wróci temat mandatów, które są trochę z d*py wy*rane.

2009-03-15 15:31 - autor: Aaron v-hr. von Lichtenstein-Rozman
Jako Marszałek Szlachty apeluję do wszystkich o opanowanie. Nie godzi aby szlachta zachowywała się jak dzieci w piaskownicy, lub nierządnice pod latarnią. Trochę godności okażcie!

2009-03-15 15:38 - autor: Piotr bar. von Thorn-Cetnarovich
Minister zapomniał chyba, że ma jeszcze sprawę o włamanie do Heroldii. Jakimś dziwnym trafem, ta sprawa już się prawie pół roku ciągnie. Gdyby Minister miał odwagę poddać się dobrowolnie karze, to zdecydowanie urósł by w oczach wszystkich.

Chyba.

2009-03-15 15:40 - autor: Wojciech Hergemon
Szlachtą sarmacką, chwała bogu, już nie jestem więc nie musze się wstydzić za to, że w jej szeregach znajdują się osoby którym w głowie potrafi przewrócić fakt że mogą pozbawić mnie śmiesznej kwoty 50lt oraz ocenzurować komentarz słusznie godzący w ich własną partię.

2009-03-15 15:46 - autor: Wojciech Hergemon
Minister nie żlożył przysięgi za otrzymanego barona i nie mógł się doprosić o to aby ten tytuł odmontować z profilu. A karze nie będe się poddawał gdyż działałem zgodnie z prawem, co chętnie przed sądem bym wykazał. No ale w czasach kiedy pozbawiano mnie czcigodny baron chyba jeszcze nie zabardzo wiedział co to są mikronacje, wiec przeboleje fakt, że niczym ostatni osioł komentuje sprawę której nie zna.

2009-03-15 16:46 - autor: Aaron v-hr. von Lichtenstein-Rozman
Chętnie byś wykazał że działałęś zgodnie z prawem? A to ciekawe, bo ja słyszałem że specjalnie zostałeś wciągnięty na listy do IP żeby dostac immunitet, bo inaczej włąsny brat msuaił by Cię skazać. Miarkuj słowa zatem. I nie myśl że ja rzucam swoje na wiatr. Jak masz pleść takie bzdury i obrażać szlachtę KS to lapiej zamilcz, pukim dobry.

2009-03-15 16:46 - autor: Aaron v-hr. von Lichtenstein-Rozman
Chętnie byś wykazał że działałęś zgodnie z prawem? A to ciekawe, bo ja słyszałem że specjalnie zostałeś wciągnięty na listy do IP żeby dostac immunitet, bo inaczej włąsny brat msuaił by Cię skazać. Miarkuj słowa zatem. I nie myśl że ja rzucam swoje na wiatr. Jak masz pleść takie bzdury i obrażać szlachtę KS to lapiej zamilcz, pukim dobry.

2009-03-15 16:48 - autor: Wojciech Hergemon
W kwestii sprawy o heroldie mogę się immunitetu zrzec, starczy że sprawa w końcu ruszy. A jeśli chodzi o szlachtę KS, to niestety już dawno nie ma ona takiej klasy jak kiedyś.

2009-03-15 16:51 - autor: Daniel Łukasz
http://prawo.sarmacja.org/akt,3123.html

W rzeczy samej.

2009-03-15 16:55 - autor: Wojciech Hergemon
I tak pozbawiliście mnie tytułu, którego nie posiadałem, gdyż nie złożyłem ślubowania ;)

2009-03-15 17:05 - autor: Aaron v-hr. von Lichtenstein-Rozman
Jeśli od obecnej szlachty tak bardzo odstajesz poziomem, to dziwię się że w tej dawnej, tak przez Ciebie idealizowanej wogóle się znajdowałeś.

2009-03-15 17:08 - autor: Daniel Łukasz
Swoją drogą.

Przysięga szlachecka:
"Ja, NN, [tytuł] Księstwa Sarmacji, w obliczu {Boga Wszechmogącego}, Księcia Sarmacji oraz wszystkich Jego poddanych, przysięgam wierność Księciu Sarmacji, Księstwu Sarmacji oraz Jego Prawom. We wszystkich swych czynach kierować się będę dobrem Księstwa, a jego pomyślność będzie dla mnie zawsze najwyższym prawem i obowiązkiem. {Tak mi dopomóż Bóg.}"

Przysięga obywatelska:
"PRZYSIĘGAM,
Że jako obywatel sarmacki, wykonując swe prawa i obowiązki, zawsze na uwadze mieć będę dobro całej rzeczypospolitej sarmackiej; Że będę wspierał Księcia, Konstytucję i prawa Księstwa Sarmacji oraz bronił ich przed wszystkimi wrogami, zewnętrznymi i wewnętrznymi; Oraz że będę wspierał Księstwo Sarmacji ze wszystkich swoich sił, kiedy prawo lub dobro wspólne będą tego wymagać."

Przysięga ministra Rządu:
?Obejmując urząd (...) Księstwa Sarmacji, uroczyście przysięgam, w obliczu Księcia Sarmacji oraz wszystkich Jego poddanych, że w sprawowaniu obowiązków dochowam wierności Księciu Sarmacji, Księstwu Sarmacji i Jego prawom, a dobro Rzeczypospolitej będzie dla mnie najwyższym nakazem?.

Odnośnie ślubowania (czyt. przysięgi): gratuluję uczciwości i dojrzałego podejścia. [Tu było złośliwy komentarz, ale się nie godzi...]. Tyle w tym temacie.

2009-03-15 17:13 - autor: Wojciech Hergemon
Nie złożyłęm przysięgi, gdyż nie chciałem tytułu. Dodam jeszcze, że po pierwsze byłem uniewinniony wyrokiem sądu, po drugie również IP wydało uchwałę stwierdzającą, że nie doszło wtedy do zdrady stanu. Miałeś szanse zachować się z większą klasą niż kefas i przywrócić mi posiadany wcześniej tytuł. A, że tego nie zrobiłeś to się nie powinno dziwić Cię to, że za twojego panowania tytuły szlacheckie są dla mnie bezwartościowe.

2009-03-15 17:20 - autor: Aaron v-hr. von Lichtenstein-Rozman
Spektakularne samobójstwo.

2009-03-15 17:20 - autor: Aaron v-hr. von Lichtenstein-Rozman
Spektakularne samobójstwo.

2009-03-15 17:39 - autor: Piotr bar. von Thorn-Cetnarovich
I tu było spektakularne strzelenie sobie w łydę. Miło było.

2009-03-15 18:22 - autor: Krzysztof St. M. diuk Konias
Aaron - ja na samym początku prosiłem Prezesa SK, aby mnie trzymał daleko od sprawy Kaxia, a Prezes do mojej prośby się przychylił. Ani przez chwile nie byłem w składzie orzekającym, wiec teraz mogę się swobodnie wypowiedzieć w tej sprawie. Na moje oka czyn Kaxia jest jakościowo różny od tego co zrobił wcześniej Ciupak. Gdyby któryś biegły był łaskaw pomóc Sądowi w ustaleniu pewnych faktów to sprawa Kaxia zapewne dawno już by się skończyła.

2009-03-15 18:33 - autor: Henryk K. hr. von Thorn-Leszczyński
Słaba prowokacja.

2009-03-15 19:12 - autor: Piotr bar. von Thorn-Cetnarovich
Która? Tu przynajmniej 3 były.

2009-03-15 19:31 - autor: Krzysztof St. M. diuk Konias
Kaxiu w ciągu ostatniego roku miał jeden pozew karny, w związku z tym co zrobił w Heroldii. Rozprawa jeszcze się nie rozpoczęła.

2009-03-15 21:32 - autor: Dariusz hr. Makowski
brrr... tym razem i ja stanę w obronie Kaxia. Pan baron von Thorn-Cetnarowicz w moich oczach naruszył dobre obyczaje swym pierwszym komentarzem i powinien być za to niezwłocznie ukarany przez GNKS.
Ma szczęście ten baron, że nie jestem juz Komendantem.
Kaxiu sprowokowany odpowiedział jak zwykle dosadnym językiem i zasłużył na mandat - z tym, że Karolina nie mogła mu go udzielić. Immunitet!
Pan Baron von Thorn-Cetnarowicz zarobił dzisiaj na swe nazwisko (pierwszy człon) w 100%. Nie spodziewałem sie tego po nim ani po OPD :(

2009-03-15 23:44 - autor: Henryk K. hr. von Thorn-Leszczyński
Wszystkie bez wyjątku.

2009-03-16 06:52 - autor: Piotr bar. von Thorn-Cetnarovich
Oczywiście, zdecydowanie sam poddaje się karze, jeżeli jest jeszcze równouprawnienie to zdecydowanie, jeżeli Kaxiu został ukarany - to i ja też. Tutaj nie ma wątpliwości. Temat immunitetu był już wielokrotnie przerabiany, według mnie jeżeli immunitet ma prawie połowa aktywnych mieszkańców KS, to obecnie całkowicie nie ma on sensu, ale to temat na zasadnie odrębną dyskusję.

Szkoda, tylko - że mój apel - by działać sprawniej i aktywniej, poprzez jakiekolwiek nowe inicjatywy ze strony Rządu został całkowicie bez echa. Zwrócono uwagę na moją naruszającą dobre obyczaje wypowiedź, która w swoim zamierzeniu kompletnie nie miała zagrać na nerwach, sprowokować lub też obrazić Rząd Jego Książęcej Mości.

Kaxiu ma pecha, ogromnego. Bo jego wkurza tylko słowo OPD. Nic więcej ;-)

2009-03-16 08:26 - autor: Stanisław bnt Gertald
Piotrze, wiesz co, muszę Ci powiedzieć, że jesteś hipokrytą- z jakimi nowymi inicjatywami wychodził rząd Twojej partii przez 21 dni?

Dyskurs polityczny sięgnął dna.

2009-03-17 02:47 - autor: Ivo Marijah Paranoja de Folvil-Arped
Dno Wam się obniżyło

2009-03-17 12:12 - autor: Bratumił bnt Nowak-Azoramath
Ojej

Co za aktywność :D

2009-03-17 14:33 - autor: Paviel bar. von Thorn-Browarczyk
Drogi Dariuszu, co to znaczy 'Pan Baron von Thorn-Cetnarowicz zarobił dzisiaj na swe nazwisko (pierwszy człon) w 100%' ? Albo mi się wydaję, albo Pan Szanowny Hrabia obraża ród Von Thorn.

2009-03-17 16:38 - autor: Krzysztof St. M. diuk Konias
Szanowny Hrabia Makowski zapewne nie utożsamia pierwszego członu waszego nazwiska z całym rodem, lecz z jego seniorem (który oby żył wiecznie i daleko od Nas).

2009-03-17 17:13 - autor: Bartosz v-hr. von Thorn-Mackiewicz
Wali mnie to z kim/czym utożsamia. Nazwisko vT nosi/nosiło wiele wybitnych osób. Minus jak stąd do Genosina przez Szkolin.

2009-03-17 20:29 - autor: Krzysztof St. M. diuk Konias
Wybitny to jestem tylko JA :D
Wy jesteście - powiedzmy - całkiem nieźli :P

2009-03-17 22:47 - autor: Paviel bar. von Thorn-Browarczyk
Nie pij tyle Krzysiu.

2009-03-19 23:13 - autor: Dariusz hr. Makowski
Czyżby członkowie rodu von Thorn aż tak negatywnie oceniali działanie swego ziomka, że aż przynosi ujmę ich honorowi ?

2009-03-20 15:34 - autor: Paviel bar. von Thorn-Browarczyk
Nie, członkowie rodu von Thorn odczuwają negatywnie słowa Pana Hrabiego, który nas bezczelnie obraża.

2009-03-20 17:37 - autor: Dariusz hr. Makowski
Czym was, drogi Pavielu obraziłem ? Prawdą ?

2009-03-20 18:54 - autor: Bartosz v-hr. von Thorn-Mackiewicz
Chamstwem, brakiem szacunku, stereotypowością myślenia, wymieniać dalej?

2009-03-20 21:50 - autor: Paviel bar. von Thorn-Browarczyk
Wujek Ojek chyba napisał dobrze. To tak jakbym ja przez wybryk jednej osoby napisał: "swoim zachowaniem zasłużyłeś na miano Teutończyka". To jest chyba krzywdzące.

2009-03-21 01:03 - autor: Dariusz hr. Makowski
@Ojek jesteś przewrażliwiony i chyba zmęczony. Wiesz dobrze co oznacza "chamstwo" i z mojej strony tego nie było. Ze strony członka rodu v-T. owszem granica została przekroczona. Szacunek dla v-T. ? Na to trzeba zasłuzyć a wasz protoplasta zniweczył dokładnie wizerunek waszego rodu.

2009-03-21 01:06 - autor: Dariusz hr. Makowski
@Paviel dobrze, że piszesz "chyba" bo Twój wujek Ojek tym razem dopuscił się krzywdzącej opinii wobec mnie. Czyzby to była cecha przynależna do członków tego rodu - oczernianie bez podstawnie innych ?

2009-03-21 09:50 - autor: Paviel bar. von Thorn-Browarczyk
My oczerniamy? MY? To TY Drogi Dariuszu napisałeś, że Ród v-T to same złe charaktery. Może by tak nas wszystkich wyrzucić z terytorium KS skoro jesteśmy wcielonym złem?

2009-03-22 12:17 - autor: Dariusz hr. Makowski
Drogi Pavielu nie napisałem "Wy" tylko Ojek a zadałęm pytanie czy to cecha całego rodu v-T bo wasz protoplasta nader często korzystał z tego rodzaju manipulacji.

Dodaj swój komentarz:


Chcę wiedzieć o nowych komentarzach

Opcje archiwum

Napisali o nas

© Księstwo Sarmacji
Wszystkie prawa zastrzeżone.
Sarmacja na Facebooku Sarmacja na Twitterze Sarmacja na YouTube
Czas generowania strony: 0.062 sekundy