Dziś jest 12 listopada 2019 r.
6381. dzień niepodległości Księstwa Sarmacji
3308. dzień panowania JKM Piotra II Grzegorza
3008. dzień kadencji Sejmu (XXXIII kadencja)
Sztuka Uliczna

Zabija was marsz nienawiści

Korona nie ponosi odpowiedzialności za treść materiałów opublikowanych przez twórców Sztuki Ulicznej. Opublikuj grafikę. Dekret o Sztuce Ulicznej.

26 czerwca 2006 r., 20:50 — SzU: A4218



Zabija was marsz nienawiści



Udostępnij

Informacje o artykule

Artykuł oceniło 0 czytelników. Średnia nota: 0
Artykuł czytano 519 razy.

Komentarze

2006-06-26 20:53 - autor: Michał bar. Radetzky
K*rwa mac.

2006-06-26 20:54 - autor: Michał bnt C*****ski-Czarnecki
Są k*rwa granice których przekraczać nie wolno...

2006-06-26 21:53 - autor: Adam Gabriel bnt "Aydamusek" Grzelązka
Do prokuratora kierować sprawy które posuwająsięza daleko i
tyle

2006-06-26 21:59 - autor: Wiktor "Gobelek" Badowski-Karakachanow
Gdyby autor miał jeszcze coś do przekazania, a to są po
prostu słowa piosenki Pidżama Porno, w dodatku piosenki
bardzo miernej moim zdaniem. Pidżama nie zastanawia się nad
swoimi tekstami dopóki ładnie one brzmią...

2006-06-26 22:03 - autor: Konrad "Veal" Hergemon
Liderem Pidżamy Porno jest Krzysztof "Grabaż"
Grabowski, uważany obok M. Maleńczuka, K. Staszewskiego, Z.
Staszczyka za najwybitniejszego polskiego poetę rockowego.

2006-06-26 22:05 - autor: Wiktor "Gobelek" Badowski-Karakachanow
A kto to jest Maleńczuk, Staszczyk i Staszewski? Alfa, Beta
i Omega? :] Gratuluję wysoko rozwiniętej zdolności
samodzielnego myślenia.

2006-06-26 22:06 - autor: kuba bnt "kunzol" kunze
sa ryby pily i ludzie mloty:)

2006-06-26 22:12 - autor: Konrad "Veal" Hergemon
http://google.pl
http://pl.wikipedia.org
Gratuluję
wysokiego stężenia jadu w wypowiedziach, które nic
konstruktywnego nie wnoszą. Oceniania ludzi i ugrupowań na
podstawie stereotypów oraz zapatrzenia w siebie i swoje
racje do tego stopnia, że uważa pan je za jedyne słuszne i
niepodważalne. Za nazwanie bojówek ugrupowaniem
terrorystycznym pozew niedługo wpłynie.

2006-06-26 22:17 - autor: Michał bar. Radetzky
Nie nie. Sa ludzie i parapety. Ale zebty sie klamka urodzic?

2006-06-26 22:22 - autor: Michał bar. Radetzky
Nie nie. Sa ludzie i parapety. Ale zebty sie klamka urodzic?

2006-06-26 22:41 - autor: Wiktor "Gobelek" Badowski-Karakachanow
Za jad nie musi Pan dziękować, to darmowy dodatek w trakcie
rozmów z ludźmi Pana pokroju. Na pozew czekam z
niecierpliwością, sądzę że przy jego okazji wypłynie na
wierzch trochę więcej brudów, niż by Pan sobie tego życzył.

2006-06-26 22:46 - autor: Wiktor "Gobelek" Badowski-Karakachanow
Rzeczywiście, moje komentarze nic konstruktywnego nie
wnoszą, zaś ja sam jestem zapatrzony w siebie. Ale to i tak
lepsze niż zapatrzenie w bożków kreowanych przez gadające z
pudła idiotów głowy oraz komenatrze, które wnoszą jedynie
zamęt.

2006-06-26 22:47 - autor: Konrad "Veal" Hergemon
Zasady cywilizowanej dyskusji wymagają braku jadu. A co do
brudów to chętnie poznam je bliżej przed wpłynięciem pozwu.
Chyba, że to tylko puste hasło...

2006-06-26 22:50 - autor: Konrad "Veal" Hergemon
Ależ kto tu jest zapatrzony w bożków? Widze, że chociaż się
nie zmay pan już ma wyrobioną opinię na mój temat... No cóż
mi na niej nie zależy ale dobrze wiedzieć czego uczą w KSZ -
bo chyba tam tego pana nauczyli - nienawiści i działania
pod wpływem emocji wywołanych przez pewien impuls na którego
reakcja nie została wyuczona...

2006-06-26 22:50 - autor: Wiktor "Gobelek" Badowski-Karakachanow
A od kiedy to Pan ustala zasady cywilizowanej dyskusji?
Lubię jad i cynizm, moim zdaniem to takie same środki
ekspresji jak wszystkie inne.

2006-06-26 22:52 - autor: Wiktor "Gobelek" Badowski-Karakachanow
Proszę, nie dość ze ekspert od muzyki, to jeszcze mastah
psycholog! Gratuluję wszechstronnego wykształcenia! :D A
świadectwo swojego zapatrzenia w bożków dał Pan powyżej.
Czyżby miał Pan problemy ze zrozumieniem słowa pisanego, w
dodatku własnego autorstwa?

2006-06-26 22:52 - autor: Konrad "Veal" Hergemon
Zasady cywilizowanej dyskusji określane są przez ogólnie
panujące normy etyczno-moralne. Stosowanie jadu prowaci
jedynie do obrażania rozmówcy a to niczego pozytywnego
budować nie może, więc prowadzenie rozmowy w ten sposób
pozbawione są sensu.

2006-06-26 22:57 - autor: Wiktor "Gobelek" Badowski-Karakachanow
To że łatwo i bezpodstawnie się Pan obraża to już nie mój
problem. Jeśli bojówki przestaną zachowywać się jak
organizacja terrorystyczna, ja przestanę tak się do nich
odnosić. Proszę przypomnieć sobie, kto zaczął tę całą zadymę
po wydaleniu z KSZ. A proszę mi wierzyć - istnieją bardziej
cywilizowane sposoby wywalczenia swoich racji. Gorąco
namawiam do ich stosowania.

2006-06-26 22:57 - autor: Konrad "Veal" Hergemon
Naturalnie miało być "prowadzi" i "jest". Nie
rozumiem gdzie świadectwo zapatrzenia w bożków, może w
przedstawieniu opini wynikającej z dogłębnej analizy utworów
polskich artystów? Prosze przeczytać moje wypowiedzi jeszcze
raz i jeszcze i jeszcze raz a jeśli pan nie zrozumie, proszę
zapytać kogoś bardziej rozwiniętego intelektualnie.. może
kogoś z sąsiedztwa?

2006-06-26 23:01 - autor: Konrad "Veal" Hergemon
Ależ nie rozumiem kto się tu obraża. Jakieś konkrety?
Dokonania bojówek uznane w postępowaniu sądowym za
terrorystyczne i nie zgodne z sarmackim prawem? Udowodniono
coś, czy może to kolejne puste, zasłyszane gdzieś hasła?

2006-06-26 23:02 - autor: Wiktor "Gobelek" Badowski-Karakachanow
Cytat z Pana wypowiedzi: "[...]uważany obok M.
Maleńczuka, K. Staszewskiego, Z. Staszczyka za
najwybitniejszego polskiego poetę[...]". Między innymi to
świadczy o pańskim zapatrzeniu w bożków telewizji. Ja, w
odróżnieniu od Pana, nie muszę konsultować z nikim swojej
opinii na dany temat, jestem na tyle jak to Pan pisze
rozwinięty intelektualnie, że stać mnie na wystosowanie
własnej.

2006-06-26 23:02 - autor: Konrad "Veal" Hergemon
Kogo wydalono z KSZ? I jaki to ma związek? Znowu puste
hasła? Czy sztuka nie jest cywilizowanym sposobem wyrażania
opini?

2006-06-26 23:07 - autor: Konrad "Veal" Hergemon
Bożków telewizji? Czy jeśli zgadzam się z czyjąś opinią to
jest to wynikiem zaniechania myślenia? Odnoszę wrażenie, że
próbuje się pan na siłę przyczepiać i nie są istotne powody
ani ich wartość logiczna ale to, żeby ugodzić. Nie ważne
gdzie i jak niezdarnie, byleby tylko to zrobić. Nienawiść,
niczym nieuzasadniona nienawiść..

2006-06-26 23:08 - autor: Kryspin v-hr. "Retro321" Bober C*****ski Winnicki
Od tej pory zaczynam przekonywać się do stworzenia jakiejś
osoby nadzorującej SzU.

2006-06-26 23:09 - autor: Wiktor "Gobelek" Badowski-Karakachanow
To Pan powinien odpowiedzieć sobie na te pytania. Z mojej
strony nic już Pan nie usłyszy, ktoś musi wziąść na siebie
ciężar zakończenia tej zabawnej dyskusji. Może Pan dalej
mieszać z błotem mnie i KSZ, zniosę to po męsku, obiecuję ;)

2006-06-26 23:09 - autor: Kryspin v-hr. "Retro321" Bober C*****ski Winnicki
... bo o ile w tekście nikt czegoś podobnego nie napisze,
tak w obrazkach - jak widać - pozwala się publikować
WSZYSTKO, nawet to, co z pewnością obraża inne osoby.

2006-06-26 23:09 - autor: Konrad "Veal" Hergemon
Oj przydałaby się. Wtedy niezwiązane z tematem grafiki
dyskusje nie byłyby prowadzone.

2006-06-26 23:13 - autor: Konrad "Veal" Hergemon
Ależ jeśli mieszkam z błotem pana i KSZ to proszę mnie
pozwać albo porposić dowódce... Może jakieś uzasadnienie
dlaczego to ja powinienem? Wszystkie pańskie komentarze mają
identyczny schemat odpowiedzi - nibyodpowiedź + odwrócenie
kota ogonem powiązane z zaprezentowaniem kolejnego pustego
hasła. Więc dobrze, zakończmy to. Pozdrawiam.

2006-06-26 23:14 - autor: Wiktor "Gobelek" Badowski-Karakachanow
Nienawiść? Ja się po prostu dobrze bawię :] Skoro tyle Pan o
niej mówi, to być może sam ma z nią problemy? Winszuję w
takim razie, to doprawdy smutne...

2006-06-26 23:17 - autor: Konrad "Veal" Hergemon
Jeżeli to nienawiść uznaje pan za forme zabawy - nic tylko
pogratulować. To wiele wyjaśnia... Zapewniam, że ja nie mam
z nią problemów. A napewno nie odczuwam jej w stosunku do
ludzi czy ugrupowań lecz sposobów postępowania.

2006-06-26 23:22 - autor: Wiktor "Gobelek" Badowski-Karakachanow
Dobrą zabawą na pewno jest obserwacja bezsilnej złości którą
Pan tu prezentuje :) Dostaliśmy kopa z KSZ to teraz mścimy
się paszkwilami? Biedny, smutny i sfrustrowany człowieczku
:(

2006-06-26 23:23 - autor: Wiktor "Gobelek" Badowski-Karakachanow
LOL, to się nigdy nie skończy ;D Idę spać, pozdrawiam i
życzę miłej nocy.

2006-06-26 23:27 - autor: Konrad "Veal" Hergemon
Chciałem przestać ale cóż.. W KSZ nigdy nie byłem! Wysłałem
wniosek o przystąpienie bo zachęcono mnie do tego i nic
więcej... Nie złożyłem nawet przysięgi! Niedawno
przypomniałem sobie o "wniosku" i poprosiłem o
skreślenie z listy. Nie wiem co wam wmawiają ja mówie jak
było..

2006-06-26 23:29 - autor: Wiktor "Gobelek" Badowski-Karakachanow
A rejestracja na ksz.badi.pl to sprawka krasnoludków?
Przysięgę składają żołnierze, Pan nim jeszcze nie był - po
rekrutacji przyszły żołnierz kierowany jest na szkolenie
stacjonarne.

2006-06-26 23:30 - autor: Konrad "Veal" Hergemon
Hehe, znów puste hasło i ten sam schemat:) To się nawet
śmieszne robi.. xD "bezsilna złość" to też usłyszał
pan na ulicy? Bezsilna wobec czego i co wskazuje na
kierowanie się przezemnie złością? Jakieś konkrety? Ta
grafika i mój "udział" w KSZ nie mają ze sobą nic
wspólnego. JEst ona odpowiedzią na prowokacje w postaci
pańskich poprzednich..

2006-06-26 23:32 - autor: Konrad "Veal" Hergemon
Nie rejestrowałem się na tej pseudo stronie. Proszę przestać
kłamać.

2006-06-26 23:45 - autor: Wiktor "Gobelek" Badowski-Karakachanow
Aha, teraz rozumiem jaką Pan obrał taktykę, dla niepoznaki
dokładnie taką, o jaką oskarża mnie :) Na stronie
rejestrował się Pan i mam na to świadków. Zaś pierwszą
prowokacją na którą ja odpowiedziałem było pańskie:
http://www.sarmacja.org/strona,news,1281

2006-06-27 00:25 - autor: Leszek kaw. "Rudobrody" Karakachanow
Synu, jezeli chodzi o muzyke, musze przyznac, ze ww. panowie
sa niezlymi artystami. Teksty typu Raissa Grabaza czy Mars
Napada Kazika POWALAJA. Technicznie bojowki sa organizacja
narodowowyzwolencza. Nie stwierdzono (chyba) krzywdzenia
cywili. Ze wyzwolenie Teutonii to absurd to inna sprawa...

2006-06-27 00:32 - autor: Wiktor "Gobelek" Badowski-Karakachanow
Tatku, zgadzam się że są to wporzo artyści, ale co innego
miałem na myśli pisząc o zapatrzeniu p. Hergemona w
telewizyjnych bożków. Czy według Ciebie doskonałość tych
artystów wynika z faktu że każdy z nich jest, cytuję:
"uważany [...] za najwybitniejszego polskiego poetę
rockowego"? Uważany? Przez kogo uważany? No i co w sumie
ma do rzeczy to, że ktoś tak uważa? Ja mam twierdzić tak
samo tylko z tego powodu?
Mam nadzieję że coś ten mój
nocny bełkot wyjaśnia ;]

2006-06-27 02:06 - autor: Michał bar. Radetzky
Nic nie wyjaśnia, ale nie szkodzi. Kazik jest spoko,
Maleńczuk takoż. A Teutońskie hasła jak były bzdurne, tak
bzdurne pozostały. Amen.

2006-06-27 09:04 - autor: Emanuel bnt "nospheratu" Śmigło
Badi zostaw, zacznie śmierdzieć...

2006-06-27 09:35 - autor: Konrad "Veal" Hergemon
Nie rejestrowałem się na stronie ksz.badi.pl, czekam na
relacje świadków.News 1281 - informacja o rekrutacji, nie
powinien być rozumiana jako prowokacji, przynajmniej nie ma
cech, które by na to wskazywały. Skończ z tymi telewizyjnymi
bożkami - poprosty przeczytaj co miałem na myśli kilka
komentarzy wyżej. Bojówki Teutońskie nie są organizacją
narodowowyzwoleńczą. Pomylił je pan z TAW.

2006-06-28 10:05 - autor: Timios v-hr. "Stormtrooper" von Kiechajas
A swoją droga to nie wyszedł Pidżamie ten kawałek...

2006-06-28 10:05 - autor: Timios v-hr. "Stormtrooper" von Kiechajas
A swoją droga to nie wyszedł Pidżamie ten kawałek...

2006-06-28 10:08 - autor: Timios v-hr. "Stormtrooper" von Kiechajas
P.S > Ehem, Raissa powala? :D Cóż, ale co kto lubi :D

Dodaj swój komentarz:


Chcę wiedzieć o nowych komentarzach

Opcje archiwum

Napisali o nas

© Księstwo Sarmacji
Wszystkie prawa zastrzeżone.
Sarmacja na Facebooku Sarmacja na Twitterze Sarmacja na YouTube
Czas generowania strony: 0.044 sekundy